Sunday, 5 November 2017

Online Trening 1095 B


Dresser Associates er nå en del av NetWork Vi er svært glade for å kunngjøre at Dresser Associates har sluttet seg til NetWork, en av de mest respekterte Sage Software Partners i Nord-Amerika, og en prisbelønt end-to-end teknologiløsningsleverandør. Du vil se veldig liten endring i forhold til din Sage Software-støtte, egentlig bare en navneendring. Våre eksisterende ansatte vil alle bli med i NetWork og vil fortsette å yte det ypperlige servicenivået og støtte våre kunder har kommet til å forvente. Hele vårt team er veldig spent på å bli med NetWork og evnen til å gi enda mer kunnskap og ressurser til alle våre kunder. Takk for din fortsatte virksomhet, og vi ser frem til vårt løpende forhold. Gratis HRIS-opplæring og webinars for Sage HRMS Dresser amp Associates, Inc. Den ledende leverandøren av Sage HRMS-løsninger fortsetter å tilby løpende webinarer og treningsøkter for å gi kundene kunnskap og kompetanse slik at de bedre kan støtte organisasjonen sin gjennom teknologi. Nedenfor er webinarer og treningsøkter våre konsulenter og fagpersoner har opprettet for å møte hva våre kunder har uttrykt behov for. Vi oppfordrer deg til å foreslå nye emner for webinarer og treningsøkter. Vi beklager. Vi beklager, men det finnes ingen webcasts i kategorien du valgte. Vennligst prøv en annen eller se på hele listen over Kommende webcasts. Du kan også se vår kommende hendelse på vår Event Calendar. Total Care Resources FEATURED WEBINARS Ingen Utvalgte Webinars Tilgjengelig Vennligst sjekk tilbake på et senere tidspunkt for mer Utvalgte Webinars. Like - Klikk denne lenken for å legge denne siden til bokmerkene dine Del - Klikk denne lenken for å dele denne siden via e-post eller sosiale medier Skriv ut - Klikk Denne linken til Skriv ut denne siden Skjema 1095-B, Health Coverage Form 1095-B brukes til å rapportere visse opplysninger til IRS og til skattebetalere om personer som er dekket av minimumsdekning, og er derfor ikke ansvarlige for det individuelle ansvaret for betaling. Nåværende produkter Siste utviklinger Andre gjenstander du kan finne Nyttig varsel 2013-45. Overgangsavhengighet for 2014 Under 6055 (6055 Informasjonsrapportering), 6056 (6056 Informasjonsrapportering) og 4980H (Arbeidsgiver Delte Ansvarsbestemmelser) Treasury Decision 9661. Informasjonsrapportering av aktuelle store arbeidsgivere på helseforsikringsdekning tilbys under arbeidsgiver-sponsede planer Kommentar på skjema 1095 - B Bruk kommentaren på skatteformularer og publikasjoner webskjema for å gi tilbakemelding på innholdet til dette produktet. Selv om vi ikke kan svare individuelt på hver kommentar, setter vi pris på tilbakemeldingen din og vil vurdere alle kommentarer som er sendt inn. FORSIKTIG: Vi kan ikke svare på skattemessige spørsmål som er sendt inn ved hjelp av denne siden. I stedet, se vår Skattelov spørsmål side. Sidens siste oppsett eller oppdatert: 21-Dec-2016 Beslektede elementerDis firmaet trenger å filformere 1095-BA-firmaet er ansvarlig for å sende inn IRS Form 1095-B bare hvis to betingelser gjelder: Det tilbyr helsedekning til sine ansatte, og det er selvsagt - insured. quot Dette betyr at selskapet selv betaler sine ansatte medisinske regninger, i stedet for et forsikringsselskap. Et selskap som ikke oppfyller begge forholdene, trenger ikke å forholde seg til Form 1095-B. Dens ansatte kan fortsatt motta en 1095-B, men fra deres forsikringsselskap, ikke arbeidsgiver. Rollen til 1095-B IRS skapte Form 1095-B for å oppfylle kravene til Affordable Care Act. også kjent som obamacare. Den loven krever at amerikanerne har grunnleggende helseforsikring på plass, referert til som en minimumsdekning. De som ikke har slike forsikringer kan bli pålagt å betale en straff. Den som gir minimum nødvendig dekning til en person, må sende personen en kopi av Form 1095-B. eller i tilfelle av store arbeidsgivere, Form 1095-C. og å sende samme informasjon til IRS. Skjemaet gir detaljer om dekning, inkludert hvem i enkeltpersoner husholdningen var dekket og når. 1095-B-skjemaene ble obligatoriske i begynnelsen av skatteåret 2015. Sponsorer vs leverandører Under føderale forskrifter er det ansvaret for forsikring quotprovidersquot å sende ut 1095-B skjemaer. Men det er et vitalt viktig skille mellom quotsponsorsquot av helsedekning og quotproviders. quot En sponsor er den som arrangerer helsedekningen. Når folk får helsedekning gjennom en jobb, er arbeidsgiveren sponsor. En leverandør. på den annen side er et selskap eller en organisasjon som faktisk betaler regningene. Ofte, det er et forsikringsselskap, i så fall må forsikringsselskapet sende ut 1095-B-skjemaet. En selvforsikret arbeidsgiver er både sponsor og leverandør i så fall vil arbeidsgiveren sende ut 1095-B. Hvordan selvforsikring fungerer Vanligvis, når et selskap tilbyr helseforsikring til sine ansatte, gjør det seg gjennom en gruppesikringspolicy. Arbeidsgiver og ansatte betaler premier til forsikringsselskapet, og forsikringsselskapet betaler arbeidstakernes medisinske regninger (minus fradragsberettigede, sambetalte og andre kostnader utenfor lommeboken). Noen arbeidsgivere vil likevel foretrekke å bare betale regningene i stedet for å betale premier til et helseforsikringsselskap - det vil si å forsikre seg selv. Grunner til å gjøre dette inkluderer: Få mer fleksibilitet i å designe dekning for ansatte Lagre penger på premier premier Unngå statlig skatt på premier Velge for for føderal regulering over statlig regulering, som selvforsikrede helseplaner er underlagt føderale regler, ikke statlige regler Self - forsikrede selskaper ansetter ofte et eksternt selskap - kanskje til og med et forsikringsselskap - for å administrere sine helsemessige fordeler. Men forsikringsselskapet er arbeidsgiveren selv, og i så fall er det i siste instans ansvarlig for 1095-B. Kombinere B og C på en form En separat bestemmelse i Affordable Care Act krever at visse arbeidsgivere skal sponsere helsedekning for sine arbeidere. Generelt skal ethvert selskap med 50 eller flere ansatte, også kjent som Applikasjoner for stor arbeidsgivere (ALE) i henhold til helsevesenet, tilby minimum nødvendig dekning. Disse selskapene er pålagt å sende sine ansatte og IRS en annen form, kalt 1095-C. detaljert dekning som selskapet gjort tilgjengelig. Selvforsikrede selskaper med mer enn 50 ansatte, da, er faktisk pålagt å sende dekket arbeidere både en 1095-B og en 1095-C. I slike tilfeller tillater loven arbeidsgiveren å kombinere informasjonen til en enkelt 1095-C form. Få hvert fradrag du fortjener TurboTax Deluxe søker mer enn 350 skattemessige fradrag og kreditter, slik at du får maksimal refusjon, garantert. For bare 54,99 34,99 Ovennevnte artikkel er ment å gi generell finansiell informasjon utformet for å utdanne et bredt segment av publikum, det gir ikke personlig skatt, investering, juridisk eller annen forretningsvirksomhet og faglig rådgivning. Før du tar noen tiltak, bør du alltid søke hjelp fra en profesjonell som kjenner din spesielle situasjon for råd om skatter, investeringer, loven eller andre forretningsmessige forhold som påvirker deg og din virksomhet. Viktige tilbudsdetaljer og opplysninger TURBOTAX ONLINEMOBILE Prøv for FreePay når du arkiverer: TurboTax online - og mobilprising er basert på skattesituasjonen og varierer etter produkt. Gratis 1040EZ1040A Free State tilbud kun tilgjengelig med TurboTax Federal Free Edition Tilbudet kan endres eller avsluttes når som helst uten varsel. Faktiske priser er fastsatt ved utskrift eller e-fil og kan endres uten varsel. Besparelser og pris sammenligninger basert på forventet prisøkning forventes i mars. Spesielle rabatttilbud kan ikke være gyldige for kjøp av mobil i app. TurboTax Self Employed ExpenseFinder: ExpenseFindertrade er tilgjengelig året rundt som en funksjon i QuickBooks selvstendig næringsdrivende (tilgjengelig med TurboTax selvstendig næringsdrivende, se ldquoQuickBooks selvstendig næringsdrivende tilbud med TurboTax Self-Employedrdquo detaljer nedenfor.) ExpenseFindertrade forventet sent i januar (sent februar for mobilapp). ExpenseFindertrade er ikke tilgjengelig fra TurboTax Selvstendig næringsdrivende for personer med visse typer utgifter og skattesituasjoner, inkludert betalende entreprenører eller ansatte, hjemmekontor eller kjøretøyaktualiseringer, inventar, selvstendig sysselsatt helseforsikring eller pensjon, avskrivning av eiendeler, salg av eiendom eller kjøretøy, og farm inntekt. Tilgjengelighet av historiske transaksjoner for import kan variere av finansinstitusjon. Ikke tilgjengelig for alle finansinstitusjoner eller alle kredittkort. QuickBooks selvstendig næringsdrivende tilbud: Lag din 2016 TurboTax selvstendig næringsdrivende retur med 41817 og motta ditt gratis abonnement på QuickBooks selvstendig næringsdrivende til 43018. Aktivering nødvendig. Logg inn på QuickBooks selvstendig næringsdrivende ved 71517 via mobilapp eller på selfemployed. intuitturbotax e-postadresse som brukes til aktivering og innlogging. Tilbud gjelder kun for nye QuickBooks selvbetjente kunder. Se QuickBooks for prisjämförelse. Når du bruker TurboTax selvstendig næringsdrivende til å sende inn dine 2017-skatter, har du muligheten til å fornye QuickBooks selvbetjent abonnement. Hvis du ikke arkiverer med TurboTax selvstendig næringsdrivende ved 41818, har du muligheten til å forny ditt QuickBooks selvbetjente abonnement med 43018 i et annet år på den nåværende årlige abonnementsrenten. Du kan når som helst kansellere abonnementet ditt i QuickBooks selvbetjente fakturering. Betaler for seg selv: For å betale for prisen på TurboTax selvstendig næringsdrivende, trenger du minst 600 i fradragsberettigede utgifter. Denne beregningen er basert på skattesats for selvstendig næringsinntekt for skatteåret 2016. Når som helst, hvor som helst: Internett-tilgang kreves standard melding og datahastigheter gjelder for nedlasting og bruk mobilapp. Raskeste tilbakebetaling mulig: Raskeste refusjonsavgift med e-fil og direkte innskuddskrav for restitution, vil variere. Betal for TurboTax ut av din føderale refusjon: En X. XX Refund Processing Service avgift gjelder for denne betalingsmåten. Prisene kan endres uten varsel. TurboTax Expert Hjelp, Skatteråd og SmartLook: Inkludert med Deluxe, Premier og selvstendig næringsdrivende (via telefon eller SmartLook), ikke inkludert i Federal Free Edition. Funksjons tilgjengelighet varierer etter enhet. Statlig skatteråd er gratis. Service, erfaring, driftstid og tilgjengelighet varierer, og er underlagt begrensninger og endringer uten varsel. 1 bestselgende skattesoftware: Basert på aggregerte salgsdata for alle skatteår 2015 TurboTax-produkter. Mest populære: TurboTax Deluxe er vårt mest populære produkt blant TurboTax Online-brukere med mer komplekse skattesituasjoner. CompleteCheck: Dekket under TurboTax-nøyaktige beregninger og maksimale tilbakebetalingsgarantier. TURBOTAX CDDOWNLOAD SOFTWARE TurboTax CDDownload-produkter: Prisen inkluderer skattemessig forberedelse og utskrift av føderale selvangivelser og gratis føderal e-fil med opptil 5 føderale selvangivelser. Tilleggsavgift gjelder for e-arkivering avkastning. E-filavgifter gjelder ikke for New York State Return. Besparelser og prissammenligning basert på forventet prisøkning forventet i mars. Prisene kan endres uten varsel. Raskeste tilbakebetaling mulig: Raskeste refusjonsavgift med e-fil og direkte innskuddskrav for restitution, vil variere. Betal for TurboTax ut av din føderale refusjon: En X. XX Refund Processing Service avgift gjelder for denne betalingsmåten. Prisene kan endres uten varsel. Denne fordelen er tilgjengelig med TurboTax Federal produkter med unntak av TurboTax Business. Om våre TurboTax-produkteksperter: Kundeservice og produktsupport varierer etter årstid. Om våre legitimerte skatteksperter: Live skattesikring via telefon er inkludert i Premier og Home Business-avgifter gjelder for Basic og Deluxe-kunder. Statlig skatteråd er gratis. Service, erfaring, driftstid og tilgjengelighet varierer, og er underlagt begrensninger og endringer uten varsel. Ikke tilgjengelig for TurboTax Business-kunder. 1 bestselgende skattesoftware: Basert på aggregerte salgsdata for alle skatteår 2015 TurboTax-produkter. Dataimport: Importerer økonomiske data fra deltakende selskaper. Quicken og QuickBooks importerer ikke tilgjengelig med TurboTax installert på en Mac. Import fra Quicken (2015 og høyere) og QuickBooks Desktop (2011 og høyere) bare Windows. Quicken-import er ikke tilgjengelig for TurboTax Business. Quicken-produkter levert av Quicken Inc. Quicken-import, med forbehold om endring. IRS-skjema 1095-B Informasjonen på denne siden handler om 2016-dekning og 2016-skattemelding. Hvis du eller familiemedlemmer var med på Medical Assistance eller MinnesotaCare i 2016, vil Minnesota Department of Human Services (DHS) sende deg IRS Form 1095-B, Health Coverage. Vi sender ut skjemaene i løpet av februar 2017. I år på din 1040 føderale inntektsskatt vil du se et spørsmål om 2016 helsevesenet dekning. Form 1095-B hjelper deg med å svare på dette spørsmålet. Du trenger ikke å vente på å få din Form 1095-B før du sender inn 2016 føderal selvangivelse. Hvis du velger å arkivere selvangivelsen din før du får en Form 1095-B, kan du svare på avkastningsspørsmålet om månedene med kvalifiserende dekning mottatt av deg og andre som bruker din egen kunnskap eller andre dokumenter du har mottatt som enrolle. Du trenger ikke å legge ved disse dokumentene til retur. Hold dem for dine opptegnelser. Andre dokumenter du kan stole på, inkluderer følgende: Forklaringer på fordelene med kvalifiseringsvarsler Svar på spørsmål om Form 1095-B Form 1095-B er en uttalelse fra DHS som bekrefter månedene som du og andre medlemmer av husstanden hadde helsetjenester dekning som oppfyller krav til rimelig omsorgslov i løpet av 2016. Prisvurderte omsorgsloven krever at du: har kvalifiserende helsetjenester dekning (også kjent som minimale essensielle helsedekning) eller kvalifiserer for et unntak fra kravet om å få denne dekning eller betale et individuelt ansvarlig betaling når du legger inn dine skatter. Helsesektoren dekning under Medical Assistance og MinnesotaCare-programmene betraktes som kvalifiserende helsetjenester dekning. Hvis du var med på Medical Assistance eller MinnesotaCare, oppfyller du kravet om å ha kvalifiserende helsetjenester dekning for månedene du ble registrert. Skjemaet inneholder informasjon om helsedekningen som tilbys for en eller flere måneder i kalenderåret til deg, din ektefelle og barn under 18 år, hvis noen. Barn over 18 år og andre voksne på helsevesenet ditt vil motta sine egne former. Bruk informasjonen på skjemaet for å støtte svaret på spørsmålet om helsetjenester dekning på din føderale inntektsavkastning. Du vil få mer enn ett Form 1095-B hvis du mottok helsedekning i mer enn ett tilfelle. Skjemaer 1095-B du får fra DHS, gjelder for dekning som tilbys gjennom Medical Assistance eller MinnesotaCare i 2016. Du kan få andre helsevesenets skattedokumenter, for eksempel Form 1095-A og Form 1095-C, fra andre enheter som tilbyr helsevesen. For mer informasjon om Form 1095-A, se MNsures IRS Form 1095-A side. DHS sender en kopi av informasjonen på Form 1095-B til IRS. IRS vil bruke denne informasjonen for å avgjøre om du har overholdt de rimelige omsorgsloven. Hvis skattemyndighetene bestemmer at du ikke har det, kan det avgjøre at du må gjøre det enkelte delte ansvaret betaling. For mer informasjon om IRS Form 1095-B, og andre helsevesenets skattedokumenter, besøk disse IRS-nettsidene: The Affordable Care Act krever at Minnesota Department of Human Services skal levere Form 1095-B til folk som er registrert i Medical Assistance eller MinnesotaCare i 2016 Form 1095-B er et bevis på at du og din familie har overholdt de rimelige omsorgsloven ved å ha helsetjenester dekning i løpet av alle eller noen måneder i 2016. Selv om du ikke var innlevert i Medical Assistance eller MinnesotaCare selv, kan du trenge informasjonen på dette skjemaet for å bekrefte dekning for personer som du inkluderer på selvangivelsen din. Form 1095-B inneholder informasjon om deg og antall måneder du og din familie hadde helsetjenester dekning i 2016. Skjemaet har fire deler: Del I identifiserer den primære søkeren. Del II er tom. Del III identifiserer dekningstjenesten (Minnesota Department of Human Services for medisinsk hjelp og MinnesotaCare). Del IV viser folket i husstanden som ble dekket i 2016, og viser hvor mange måneders dekning hver person hadde: Hvis en listet person hadde dekning for alle 12 måneder i 2016, er den dekkede 12 måneders boksen sjekket. Hvis en listet person hadde dekning for bare noen måneder i 2016, ble boksen for hver måned personen hadde dekning kontrollert. For eksempel, hvis personen var dekket for januar, februar og mars 2016, er boksene januar, februar og mars sjekket. Skjemaet gir instruksjoner på baksiden som forklarer skjemaet og hvordan du bruker det. Viktig Vi sender informasjonen på skjema 1095-B til Internal Revenue Service (IRS). For hver person i husstanden, må du kontrollere at navn og personnummer (SSN) på skjema 1095-B samsvarer med det som er oppført på personnummeret. IRS bruker hvert persons navn og SSN for å hjelpe til med å samsvare med helsevesenet dekning informasjon på Form 1095-B med informasjonen du rapporterer på din føderale selvangivelse. Korrigeringer du rapporterer til oss, vil også bli sendt til IRS. For skatteåret 2016, hvis du legger inn en selvangivelse, vil avgiften spørre deg om du og eventuelle personer du inkluderte i returet, hadde kvalifiserende helsetjenester dekning for alle måneder av 2016. Bruk informasjonen på Form 1095-B for å svare på dette spørsmålet . Å få skjema 1095-B betyr ikke at du må sende en føderal selvangivelse. Sjekk IRS. gov og Form 1040 instruksjonene for å avgjøre om du må sende en føderal inntektsavkastning. Hvis andre som er oppført på skjema 1095-B, trenger skjemaet for oppføringene, gi dem en kopi. Du trenger ikke å vedlegge Form 1095-B til selvangivelsen. Hold skjemaet for postene dine. Hvis du ikke sender en 2016 føderal inntektsavkastning, behold Form 1095-B for postene dine. Ja, du kan arkivere 2016 føderal selvangivelse før du får en Form 1095-B. Du trenger ikke å vente på å få en Form 1095-B for å sende inn retur. Hvis du velger å sende innmeldingen din før du får en Form 1095-B, kan du svare på avkastningsspørsmålet om kvalifiserende dekning mottatt av deg og andre ved å bruke din egen kunnskap eller andre dokumenter du har mottatt som enrolle. Du trenger ikke å legge ved disse dokumentene til retur. Hold dem for dine opptegnelser. Andre dokumenter du kan stole på er følgende: Forklaringer på fordeler om berettigelsesmeldinger Hvis du ikke hadde kvalifiserende helsetjenester dekning for 2016 og du ikke kvalifiserer for et unntak fra kravet om å ha dekning, vil du ha et individuelt ansvar for felles ansvar når du legger inn din føderale selvangivelse. Dette vil redusere eventuell skattefradrag du ellers ville få fra den føderale regjeringen. Hvis du har et gap i dekning som er mindre enn tre måneder på rad, er du unntatt fra betalingen for de månedene. Hvis du har mer enn et gap i dekning, er du unntatt fra betalingen for bare det første gapet. Det kan hende du må betale for hver måned du ikke var kvalifisert uten kvalifiserende helsetjenester. Du må også betale for hver person du inkluderer på selvangivelsen din som var uten kvalifiserende helsetjenester. Betalingsbeløpet beregnes når du fyller ut din føderale selvangivelse. Hvis du må betale et felles ansvar til IRS, må du betale følgende beløp: Hvor mange personer i husholdningen din var uten dekning i løpet av året? Uansett om de ikke var forsikret, var de voksne eller barn Hvor lenge de var uforsikret Din husstand inntekt Betalingsbeløpet for 2016 er større av følgende: 695 per voksen og 347,50 per barn (opp til maksimalt 2.085 per familie) 2,5 prosent av det skattepliktige inntektsbeløpet som overstiger skattebelastningsgrensen. For instruksjoner om hvordan du skal finne ut Din deltakende betaling, se disse IRS-dokumentene: Instruksjoner for IRS-skjema 1040, 2016 (Se instruksjonene for linje 61.) Instruksjoner for IRS-skjema 8965, 2016 For informasjon om hvem som kvalifiserer for fritak og hvordan man søker om en, se dette HealthCare. gov side eller denne irs. gov siden. Ja. Du kan kvalifisere for et unntak fra kravet om helsetjenester dekning hvis du er ett av følgende: medlem av en føderalt anerkjent indisk stamme en person som er kvalifisert for tjenester gjennom en indisk omsorgsleverandør eller den indiske helsevesenet Ja. En person som blir kvalifisert for medisinsk hjelp (MA) med en inntektsinntekter (medisinsk trengende innmelding) anses ikke for å ha kvalifiserende helsetjenester. Imidlertid har den føderale regjeringen godkjent medisinsk trengende status som grunnlag for å gi et nødsituasjonsfritak fra det individuelle ansvaret for delt ansvar. Hvis du er registrert i MA med en nedleggelse, kan du søke på den føderale helseforsikringsmarkedet for denne vanskelighetsfritakelsen. For å få godkjenning for den medisinsk trengende nødstilfelle, må du sende inn en søknad om unntaket. Med denne søknaden må du inkludere en bekreftelse av medisinsk behovskode (DHS-3952) som er fylt ut av fylkeskommunen eller tribalbyrået. Dette skjemaet gir bevis på innmelding for antall måneder du var registrert i Minnesota Medical Assistance med en nedleggelse. Hvis du kvalifiserer, kan fylkeskommunen eller tribalbyrået ditt gi deg dette skjemaet og hjelpe deg med å fullføre søknaden. Hvis du mener at informasjonen på Form 1095-B er feil, ta kontakt med serviceagenturet som er oppført på omslaget du fikk med skjemaet. Hvis du har MinnesotaCare, ring MinnesotaCare Operations på 651-297-3862 eller 800-657-3672. Hvis du ikke fikk et skjema og tror du burde ha, og noen i din husstand har medisinsk hjelp, ta kontakt med fylkeskommunen eller tribalbyrå for menneskelige tjenester. Hvis du ikke fikk et skjema og tror du burde ha, og du har MinnesotaCare, ring MinnesotaCare på 651-297-3862 eller 800-657-3672. Hvis du ikke fikk et skjema og tror at du burde ha, og du ikke er sikker på hvilken dekning du har, ring Minnesota Health Care Programs Members Help Desk på 651-431-2670 eller 800-657-3739. Husk at du fortsatt kan sende innmeldingen uten Form 1095-B. Se Kan jeg legge inn min 2015-avgiftsdeklarasjon før jeg får min Form 1095-B nedenfor. Ja, men ikke i flere måneder. Hvis du har en online MNsure-konto, vil du kunne se skjema 1095-B gjennom kontoen din en gang i sommeren 2017. Skjemaet vil være tilgjengelig på fanen Mine varsler. Det kan være merket Form 1095-B eller helsestellbarhetsmelding. Hvis du ikke ser en kopi av skjemaet på fanen Mine varsler, betyr det at en elektronisk kopi av skjemaet ennå ikke er opprettet. Du finner mer informasjon om Form 1095-B på baksiden av skjemaet, under Instruksjoner for mottaker. Du kan også finne mer informasjon på følgende IRS-side: Spørsmål og svar om helseinformasjonsskjemaer for enkeltpersoner (skjema 1095-A, 1095-B og 1095-C) Hvis du vil lære mer om det enkelte delte ansvar, betaler du for Har ikke helsedekning, se denne IRS. gov-siden. For mer informasjon om hvordan helsedekning vil påvirke din føderale inntektsskatt, se denne HealthCare. gov-siden. Innhold i bunnteksten

No comments:

Post a Comment